Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op frankrijk.startpagina.nl

Meerijden naar Frankrijk?

shanti
01 Nov, 2010 13:52

Hallo!

Wie kan mij een lift aanbieden naar Parijs? Ik moet er 12 november zijn liefst voor de avond. Bedankt! shanti_snijders@yahoo.com

Frankie
14 Dec, 2010 14:47

Ik moet in maart naar Grenoble. Wie heeft er nog een plek beschikbaar?

hella snijder
21 Mrt, 2011 11:15

Ik zoek een lift naar een klein plaatsje vlakbij Autun (de Morvan)

op vrijdag 29 juli 2011

ik wil daar zijn voor een cursus,die start op de 30e.

Wie kan mij meenemen. Ik heb een rugzak en een tent bij me.

Alvast dank

Hella

Gerda en Peter
19 Apr, 2011 12:44

Wij willen graag vanuit zuid frankrijk komen terugfietsen.

Met wie kunnen we samen reizen met 2 fietsen rondom 18 mei 2011.

Elaine
06 Jul, 2011 09:52

Ik ben op zoek naar een lift (heen en terug) naar omgeving Annecy.

Wat ik te bieden heb is, gezelligheid, eten voor onderweg en kan eventueel rijden.

Elaine
06 Jul, 2011 09:54

Oh ja, svp mail naar zonzeeenstrand@hotmail.com

ruben
03 Aug, 2011 22:56

Hoi, 19 augustus 2011 rij ik naar saint gilles croix de vie in frankrijk.

Ik rij alleen, dus kan eventueel iemand/meerdere(max 4) mee nemen, tegen een kleine vergoeding!

De auto waar mee gereden word is een opel frontera, zeer comfortabel.

Ruben

robber
07 Aug, 2011 14:51

Hoi Ruben,

Deze maand wil ik graag nog een paar dagen (of wat langer) het dagelijkse leven ontvluchten:)

Liefst naar Parijs/Frankrijk, maar maakt eigenlijk niet zoveel uit waarheen.

Ik zag je aanbod om mee te rijden, en vroeg me af of het nog steeds staat? En rijd je ook nog terug toevallig?

Hoor graag van je,

groeten,

Robber

Martijn Brinks
10 Aug, 2011 20:49

Dag Ruben,

Ik zag je bericht staan en dat is nou precies waar ik naar op zoek ben!

Ik zal het even kort toelichten, maar als je daarna nog vragen hebt, dan mag je me gerust mailen. Ik heb een tijdje in Frankrijk gewerkt, in St. Julien Des Landes. Dat ligt op een half uurtje van St Gilles Croix de Vie. Ik zou hier graag een paar dagen naar terug gaan, omdat ik daar veel mensen heb leren kennen en er een super tijd heb gehad, alleen zit vliegen of treinreizen er voor mij niet in. Dit zou dus een ideale optie zijn.

Ook nog twee vragen van mijn kant:

Rijd je ook terug?

Wat is een kleine vergoeding? Ik ben er zeker van dat we daar wel uit gaan komen, maar toch..

Ik heb gezelligheid te bieden, kan eten meenemen voor onderweg en heb ook een rijbewijs, dus zou ook eventueel kunnen rijden.

Ik hoop nog van je te horen.

Met vriendelijke groet,

Martijn Brinks

vera oudijk
07 Sep, 2011 15:20

De lift naar Parijs die aan mijn vriendin en mij werd aangeboden, kan plotseling niet doorgaan. Wij hebben daar van 21 t/m 23 september ‘low budget’ een kleine studio gehuurd en zoeken nu iemand met wie mij mogelijk op de heen- of de terugreis kunnen meerijden. Bijdrage in de kosten is vanzelfsprekend. Wie helpt ons???

Vera