Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op frankrijk.startpagina.nl

gratis wonen in de Dordogne tegen klussen

liron
13 Mrt, 2010 10:24

In bijzonder mooi gebied in Zuid-West Frankrijk (Dordogne) charmante uit steen opgetrokken woonboerderij met prachtige tuin. in klein gehuchtje.

Er is voor U een aparte woonruimte met badkamer,bad,bidet, en toilet en wasmachine en droger aanwezig voor een beschaafd betrouwbaar persoon die goed kan klussen, voor onbepaalde tijd.(zou voor zeer lange tijd kunnen zijn).Het huis verkeerd in zeer goede staat.

Het is een zeer ydillish plekje met prachtig uitzicht op de vallee de la Dronne met pittoreske middeleeuwse dorpjes.

vele bezienswaardigheden,.fiets kano,wandel-mogelijkheden.Iemand die houdt van rust! en prachtige natuur.

Dichtbij zijn alle voorzieningen zoals bank,supermarkt,resto,Gamma,etc

ook zal U veel privacy geboden zijn, daar ik af en toe vanaf juni voor een weekje daar zal zijn.

voor meer info en foto's ;pintoliron@hotmail.com

Bewerkt 04 Jan, 2012 08:34
Kwebbel
13 Mrt, 2010 10:36

Ik kan niet klussen, de rest spreekt me wel aan;-)

Sherpa
13 Mrt, 2010 10:45

Behoorlijk veel pensionado's.

En Wouter Bos misschien.

Hidde
13 Mrt, 2010 18:33

Dit zijn wel erg feodale verhoudingen, Dus gratis klussen en ook nog je eigen eten en drank betalen maar zowaar je krijgt een eigen bed. Je moet wel gek zijn om daar in te trappen.

Maria
13 Mrt, 2010 19:01

WELKE SPEELTJES ZIJN ER AANWEZIG VOOR DE GASTEN,

Hidde
15 Mrt, 2010 12:10

Mogelijk de vrouw des huises of een opblaasvrouwtje?

Overigens is doffer=Jan J.

Ik schreef me in op het Duivenprikbord en dacht dat doffer wel een aardige “nom de plume” was. Ik wist niet dat die inschrijving gold voor alle prikborden.

Maria
15 Mrt, 2010 13:39

Doffer/Jan, jij hoeft je niet bekend te maken ivm jouw schrijf trent, natuurlijk sta je op alle PB nu als doffer bekend resp een mannelijke duif, prettig voor je partner(tu)

Antony.
15 Mrt, 2010 15:06

Beste Doffer, voor jou staat er een schoteltje met graankorreltjes op de vensterbank. Jij kan beter in het graan pikken dan in een opblaaspop, want dat zou je heel wat veren kosten.

jacco
22 Mrt, 2010 21:09

hallo zag je oproep en het sprak me erg aan,ik ben op zoek naar woon en werk gelegenheid in frankrijk,ik heb veel n frankrijk gewerkt en gewoond.

in de aude en normandie,ook 4 half jaren op een camping in zuid frankrijk,la grande cosse,bij narbone plage,spreek goed frans en heb twee rechter handen,ben vrij om te gaan en heb een vast inkomen uit nederland.ben ook alleenstaand en beschikbaar voor langere tijd,dus geen vakantie baantje of zo.u kunt referentie's krijgen als u dat zou willen.

ben een buiten mens en natuur liefheber,rij en train paarden hier in nederland en woon momenteel op een boerderij pensionstalling voor paarden.ik ben 42 jaar en nederlander.mocht u nader contact willen verneem ik dat graag van u,met vriendelijke groet jacco de bruin…p.s. heb ook een advertentie staan op het prik bord hier,werk gezocht tegen kosten en inwonong.

jacco
23 Mrt, 2010 11:01

mijnemail is 2qt4u@live.nl