Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op frankrijk.startpagina.nl

Provence the do's and don't s

Jannes
18 Apr, 2014 23:23

Wat is behalve Pont Arc en Mont Ventoux een echte aanrader om te zien in de Provence?

Bedankt alvast voor uw reactie!

Gr.Jannes

akke100
19 Apr, 2014 13:23

Pont d'Arc ligt niet in de Provence maar in de Ardèche. Als je vanaf de gemeente Vallon pont d'Arc doorrijdt , voorbij die Pont d'Arc dus waar je overigens kano's kunt huren om onder de Pont d'Arc door te varen over de rivier de Ardèche en verder tussen de kloven ,de Gorges, een prachtige vaartocht kunt maken, zie je verderop langs de weg een kudde verwilderde geiten lopen die graag gevoerd worden met wat brood, Daar heb je ook een schitterend uitzicht over de Gorges d´Ardeche in de diepte. In die Gorges langs de Ardèche kan je prachtige wandelingen maken. We hebben daar een huis waar we elk jaar naar toe gaan maar we krijgen er nooit genoeg van.

Hilde
21 Apr, 2014 22:06

Les Beaux de Provence mag je zeker niet overslaan.Niet alleen voor de site, maar zeker ook voor het panorama.

Maria
22 Apr, 2014 14:11

Hilde Schreef:

——————————————————-

> Les Beaux de Provence mag je zeker niet

> overslaan.Niet alleen voor de site, maar zeker ook

> voor het panorama.

gordes

akke100
23 Apr, 2014 12:46

Wat is daar voor boeiends aan? Voor mij is een vakantie vooral een doe-vakantie. Met rondlopen in dorpjes op heuveltoppen gaat snel vervelen. Ik heb het ook wel gedaan zowel in Italie als in Frankrijk maar ik geloof het nu wel.

Frankrijk Reizer
11 Jul, 2014 13:55

thanks