Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op frankrijk.startpagina.nl

huis in Frankrijk delen laag aankoopbedrag

• Annette

Wie wil ook geheel of gedeeltelijk in Frankrijk wonen. Zie op site prachtig huis te koop staan in Bretagne, belachelijk lage vraagprijs 15.900,- euro.

Nog geen zestien duizend dus, met kosten totaal aankoop 18.000, 7 kamers plus evt zolderkamers, in goede staat 1 goede badkamer enz.

Makkelijk samen kopen dmv soort Vereniging van eigenaren, heb zelf helft van aankoop als spaargeld. Samen iets opzetten bv kamerverhuur, of andere ideeen, evt andere regio. Droom al jaren van verblijf in Fr, zonder dirkt te gaan emigreren want daar een inkomen verwerven is vrijwel onmogelijk tegenwoordig.

Wie heeft goede ideeen?? Groeten, vrouw middelbare leeftijd, spreek goed Frans en ken de weg.

• Ruud de Grood

Beste Annette,

Ik herken je situatie en wensen, zou zelf best een bedrag willen investeren, als het ergens toe leidt

Als je mij een e-mail stuurt zouden we verdere gedachten hierover kunnen uitwisselen om de evt. mogelijkheden te bespreken.

Met vriendelijke groeten,

Ruud de Grood

Nijmegen

06-13959465

• leentje3

Weet je zeker dat er geen nul achter moet staan. Ik heb advertenties bekeken en ipv een punt zet men een komma…

• Annette

nee Leentje! Door beroep lerares Frans ken ik de echte Franse site met verkopen van particulieren soort Marktplaatts en veilingen

Ik zit al naar te kijken vanaf 2005, maar steeds geen geld genoeig oa. door crisis en werk kwijt.

Als je belangstelling hebt kan ik een huis voor je zoeken tegen lage prijs, maar ja toch wel met kosten erbij vanaf 18000 euro .Groeten Annette

• piet

Geachte mevrouw,

Het bedrag zegt uiteraard totaal niks,….

Er zijn vele mogelijkheden te bedenken om het zaakje te financieren of te exploiteren het ligt slechts aan de vindingrijkheid van de persoon.

Ik zou geïnteresseerd kunnen raken wanner ik meer informatie zou kunnen krijgen daar de uwe vrij summier is.

U vriendelijk groetend,

• Maria

piet Schreef:

——————————————————-

> Geachte mevrouw,

>

> Het bedrag zegt uiteraard totaal niks,….

> Er zijn vele mogelijkheden te bedenken om het

> zaakje te financieren of te exploiteren het ligt

> slechts aan de vindingrijkheid van de persoon.

> Ik zou geïnteresseerd kunnen raken wanner ik meer

> informatie zou kunnen krijgen daar de uwe vrij

> summier is.

>

> U vriendelijk groetend,

banknummer kvk etc etc

• piet

Locatie, bestemmingsplan, aard van het gebouw, staat van het bouwwerk, oppervlakte perceel, omgeving, bereikbaarheid, etc. etc.bedrag van investering ten opzichte van bate wanneer u mij meer informatie verschaft kan en wil ik best eventjes meedenken.

pietbambergen@gmail.com

• piet

Maria heb jij downsyndroom of ben jij zo geboren vroeger werden wezens zo als jij en akke gewoon omgelegd.

Wanneer je het verstandelijk vermogen van een 3 jarig kind hebt als volwassenen woon je zeker begeleid en mag je zo nu en dan een computer gebruiken bah prenatale euthanasie is helaas niet mogelijk echter wel wenselijk whaaahahahaha wat een mega ultra giga super looosers zijn jullie,… get a life if posible

• akke100

Flink zo, jongen. Ga maar gauw een koekje vragen bij Pappie. Zeg maar dat ik gezegd heb dat je het echt verdient hebt.

• Frankrijk Reizer

thanks