Hallo,

Ik ben een alleenstaande vrouw van 48 jaar oud en woon al 20 jaar in Frankrijk. Sinds de laatste 3 jaar woon ik in tournefeuille, vanwege een scheiding . Ik ben Nederlands, maar spreek vloeiend Frans en Engels en ben erg goed thuis en op mijn gemak in Frankrijk. Helaas betaal ik te veel huur voor mijn huidige flat en zoek ik een oplossing. Ik zou graag in de omgeving van Tournefeuille willen blijven wonen. Ik zoek dus een andere vrouw die ongeveer indezelfde situatie zit als ik. Een goede oplossing zou zijn om samen een huisje te huren. Voor 900 euros per maand heb je hier een leuk huisje, dan zouden we ieder maar 450 euro betalen. Maar wie oh wie wil met mij delen? Ik zou graag iemand willen vinden die ongeveer dezelfde interesses heeft als ik. Kreatief, beleefd, kalm, ( maar ik houdt ook van lol hebben!), houdt van lekker eten, een glaasje wijn, kultuur, film, humor,sport, natuur en dieren. Respekt voor elkaars ruimte is natuurlijk belangrijk. Verstandige regeltjes zijn normaal! Er is geen haast, maar ik zou toch graag zo vlug mogelijk willen verhuizen. Een huisje vinden is geen probleem, maar het moeilijkste is om de juiste persoon te vinden. Wie kan mij helpen? Er zullen toch zeker vrouwen in en rond Toulouse zijn die ook zo'n soort oplossing zoeken? ik zoek graag iemand die dit serieus neemt, geen dromers a.u.b!

laat wat horen!